Home

קו אוטובוס שנעלם ותקרית בטיחותית חמורה שהייתה יכולה להוביל לפציעות חמורות ואף לפגיעה בחיי אדם. עם הסטנדרט הנמוך הזה צריכים להתמודד מידי יום האנשים החלשים בחברה הישראלית כשהם משתמשים בתחבורה הציבורית בישראל. הפעם אדגים זאת בנסיעה אחת בין ירושלים לאשקלון.

ביום חמישי, 23.1.2014, קו 437 שאמור היה לצאת מהתחנה המרכזית בירושלים אל התחנה המרכזית באשקלון בשעה 14:50 לא הגיע. אין לי איך להרחיב בתיאורים, האוטובוס פשוט לא הגיע אל תחנת המוצא שלו, פשוט לא הגיע. חשבתי אולי יגיע באיחור מתקבל על הדעת של דקה, שתיים, שלוש אבל כלום, הוא פשוט לא הגיע.

הפתח ברצפת האוטובוס

הפתח ברצפת האוטובוס

הנוסעים, שבנתיים לא נסעו לשום מקום, עלו על האוטובוס הבא, 436, שלו נתיב שונה. מעבר לזה, 436 יצא בשעה המיועדת שלו 15:10, 20 דקות אחרי ש-437, הקו הנעלם היה אמור לצאת, מהאיחור הזה כולם סבלו, הנוסעים של האוטובוס שאיחר הונוסעים של האוטובוס העמוס שאחריו.

הזלזול וההזנחה בבטיחות

קצת לפני צומת קסטינה, ללא סימן מקדים, נפתח הפתח שנמצא ברצפת האוטובוס, פתח המוביל ישירות מחלל הנוסעים אל הכביש.  משב רוח לא מרענן נכנס אל קבינט הנוסעים.

הנוסעים שישבו ליד הפתח, עצרו אותו מלהיפתח שוב עם הרגליים שלהם, הם הציבו את רגליהם על הפתח ומנעו ממנו להיפתח בשנית, עד שהגיע נוסע נוסף בעל תושייה וכלי לדרמן ובעזרתו סגר את האבטחות שהיו אמורות מראש למנוע את הפתח, אבטחות שלדעתי היו צריכות להיות סגורות מראש עוד לפני הנסיעה, כל זאת תוכלו לראות בוידאו המוצרף

אשמח לתגובות

אם זה עניין אתכם, אולי תתעניינו גם ב:

רוצים לקבל עדכונים כשיש פוסט חדש? עכשיו אפשר גם: לעשות לייק בפייסבוק, לעקוב בטוויטר או לעשות מה שעושים בטאמבלר, מודה עוד לא הבנתי וחדש חדש חדש, גוגל +

מודעות פרסומת

3 מחשבות על “אגד- כרוניקה של זלזול ורשלנות

  1. מעריך מאוד את הטור שלך, כאחד שפעיל במאבק לשינוי פני התח. הציבורית

  2. אגד מייחסת חשיבות רבה לכמיליון נוסעים שבוחרים באגד מדי יום ומקדישה משאבים ומאמצים רבים על מנת להפעיל למעלה מ-25 אלף נסיעות, במטרה לעזור לנוסעים להגיע ליעדם.
    במקרה נקודתי זה מדובר ככל הנראה בטעות אנוש, שגרמה לשיבוש זמני בלוח הזמנים של קו האוטובוס לאשקלון.
    התחושות שפוסט זה העלה הועברו לנוגעים בדבר על מנת להדגיש את משמעות פעילותנו עבור ציבור הלקוחות.

  3. א. יישר כוח על הכתבה.
    ב. אם אתה רוצה לעשות עבודה עיתונאית אמיתית והוגנת, צריך לבקש תגובה מראש, ולא להמתין שאגד יגיבו במקרה.
    ג. הנה ההשלכות הרחבות והכלליות יותר של מקרים כגון אלה: חברות האוטובוסים מקבלות מהמדינה מיליוני שקלים בשנה עבור "נסיעות פיקטיביות"

    http://cafe.themarker.com/post/2706941/

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s