Home

שלי יחימוביץ' שקרנית ואני עומד מאחורי הקביעה שלי. שלוש פעמים בחודשים האחרונים, שלי נתפסה בשקר. 1) התצלומים של אלון חסן, 2) אמרה שלא צרכה סמים קלים ואחרי זה אמרה שכן (אני כבר לא יודע מה האמת ומה השקר) ועכשיו הפעם השלישית. 

פרופרגנדה של יחימוביץ' בבחירות הכלליות

פרופרגנדה של יחימוביץ' בבחירות הכלליות

פעם אחת הצבעתי למפלגת העבודה, הייתה בחירה ישירה לראש הממשלה ועמרם מצנע התמודד בתור ראש המפלגה וראש גוש השמאל ולכן הצבעתי לו אבל זה כבר היסטוריה עתיקה. מעולם לא נרשמתי למוסדות המפלגה ומעולם לא התפקדתי אליה. מפלגת העבודה קיימת אך זיטו ברברוסה שותק. 

זה שמעולם לא התפקדתי למפ' העבודה לא מונע מאנשי המטה של יחימוביץ' לצלצל אלי ולבקש ממני שאצביע בשבילה בפריימריז שיתקיימו עוד שבועיים, בהם היא מתמודדת מול בוז'י הרצוג. עזבו שאני לא חבר מפלגה.

סיפרתי לטלפנית שאני לא חבר מפלגה ובכלל איני מצביע עבודה וביקשתי שתסיר את מספר הטלפון שלי מרשימת התפוצה שלהם ושיותר לא יתקשרו. הטלפנית אמרה משהו בסגנון של "בסדר גמור, נסיר את המספר שלך" והנה השקר.

כעוף החול עולה לו מיכה חריש ממרתפי המפלגה

כמה ימים לאחר מכן מצלצל הטלפון. על המסך המספר 073227869. עניתי,ומצידו השני של הקו רצה הודעה מוקלטת מהח"כ לשעבר מיכה חריש. הוא מודיע לי שבפריימריז בהעבודה הוא תומך בשלי, בסוף השיחה המוקלטת נשאלתי במי אני תומך: "אם אתה תומך בשלי לחץ 1, אם אתה מתלבט לחץ 2, אם אתה תומך בבוז'י לחץ 3". פרנציפ לחצתי 3.

אתם יכולים להאזין לשיחה, אבל למה לכם?

כמה דקות קודם הייתה לי שיחה שלא נענתה מאותו מקור, מיכה חריש בהודעה מוקלטת. המכונה המעצבנת של מפלגת העבודה הייתה ממשיכה לצלצל ולצלצל עד שהייתי עונה להם. ובנוסף להבדיל מהשיחות המטרידות מישיבת קבר הרב עובדיה זצוק"ל קלמנצה פצקה רשת, שמי ששרד עד סוף השיחה, מקבל פרס, אפשרות להיות מוסר מרשימת התפוצה., מיכה חריש האלקטרוני מאחל "הצלחה לכולנו" ומנתק.

אף על פי שביקשתי להסיר את המספר מרשימת התפוצה ונאמר לי שהוא יוסר, המשיך המטה של יחימוביץ' להטריד אותי ואני נשאר עם הטלפון ביד בתוך גיהנום של ספאם באדיבות מפלגת העבודה לדורותיה, קרי המספר לא הוסר ובמטה יחימוביץ' שיקרה לי הטלפנית, קרי שלי יחימוביץ' בכבודה ובעצמה שיקרה לי.

במפלגת העבודה אין קול ואין עונה

יצרתי קשר בפייסבוק עם גורם במפ' העבודה, בקשתי את עזרתו בהסרת המספר שלי מרשימת הטלפונים. הגורם אמר לי לצור קשר עם המפלגה ונתן לי מספר טלפון שלא עובד ואחרי זה עוד מספר שלא עובד ואחרי זה אמר  "זה מה שיש לי, תחפש באתר המפלגה". שם מצאתי מספרי טלפון שאו מנותקים או איש אינו עונה להם, ומספר הטלפון שלי עדיין נמצא אצל מפלגת העבודה במטה שלי יחימוביץ' שם הם יכולים להתעלל בו כאוות נפשם.

מבוז'י הרצוג לא שמעתי כלום (וטוב שכך).

שלי יחימוביץ' שקרנית וספאמרית זאת לא דעה זאת עובדה. לכן אני קורא לכם ולכן לא להצביע יחימוביץ' בפריימיריז לראשות מפלגת העבודה אבל גם לא להצביע לבוז'י ובאופן כללי לא להצביע עבודה. יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

אשמח לתגובות

אם זה עניין אתכם, אולי תתעניינו גם ב:

רוצים לקבל עדכונים כשיש פוסט חדש? עכשיו אפשר גם: לעשות לייק בפייסבוק, לעקוב בטוויטר או לעשות מה שעושים בטאמבלר, מודה עוד לא הבנתי וחדש חדש חדש, גוגל +

4 מחשבות על “שלי יחימוביץ' שקרנית וספאמרית- לא טור דעה

  1. רדוד יותר מעלה אחד של בצק עלים.
    אתה באמת חושב שאנשים מחליטים אם להצביע לאיש פוליטי או לא -בגלל הסיבות שמנית?
    אוי אוי אוי. הציקו לך בטלפון. אז אני באמת לא אצביע לשלי. שכנעת. נו, באמת.

    • עדנה, שימחת אותי מאוד. תצביעי למי שאת רוצה (לא באמת משנה לי) אולם לא סתרת את הקביעה שלי בפוסט וזה ששלי יחימוביץ' היא שקרנית וספאמרית. אז תודה

  2. פינגבק: עבודה שחורה » פריימריס במפלגת העבודה – שני המועמדים רחוקים מהאידיאל

  3. פינגבק: יהונתן קלינגר | האמת? קשה לי להחליט. ‏ :: Intellect or Insanity‏

להשאיר תגובה

