Home

זהו פוסט מתגלגל והתחלתי לכתוב אותו 20 יום לפני הבחירות. ישנם כבר קמפיינים שמתגלגלים כמה שבועות למשל הבית היהודי או העבודה ויש קמפיינים שרק החלו להניע את המערכות שלהם כמו הליכוד ביתנו. בפוסט הזה אני רוצה לבחון איך התעמולה של הקמפיינים השונים של המפלגות השונות מגיעות אלי כשאני לא מוכן.

מה זאת אומרת לא מוכן? הכוונה שלי בעיקר דרך אפליקציות המכשיר הסלולרי המשמש לשיחות טלפון וגלישה באינטרנט. למשל, נכנסתי לאתר חדשות זניח בשם Ynet, דרך הסלולרי שלי , הופ, רגע רגע רגע, אני צריך להמתין, ישנה הודעה מפוליטיקאי או סיעה שרצים לכנסת ואין לי ברירה אלא להמתין עד שמודעה האלקטרונית תואיל בטובה לסור ממכשירי ואוכל לקרוא באתר.

עוד דוגמא, והפעם מכיוון אחר זו ההודעה המוקלטת. הטלפון מצלצל, מספר הטלפון לא מוכר, אני עונה ואז "שלום כאן פוליטיקאי פלוני אלמוני אם אתה בוחר בי לחץ 1. אם אתה לא בוחר בי, למה? לשמיעה נוספת של ההודעה לחץ 9, ועוד.

בפוסט  אני אעלה בעיקר צילומי מסך, הקלטות שיחות וכל דבר שיראה לי רלוונטי, אבל הכוונה היא שוב כפי שציינתי קודם, תעמולה שמטרידה את שגרת יומי.

מה אני לא אבדוק בפוסט הזה,

1)      קמפיינים ברשתות החברתיות, משום עניין ההזמנה וההסכמה מצדי לעקוב אחרי פוליטיקאי או מפלגה

2)      הודעות תעמולה שמגיעות בדואר האלקטרוני מסיבה דומה לסיבה הקודמת

3)      הודעות תעמולה בעיתונים, משום שאני יכול לדפדף הלאה ולא להתעקב על המודעה, משבסלולרי לרוב אני לא יכול

4)      תעמולה על שלטי רחוב

בכל מקרה זה יהיה פוסט מתגלגל ומתעדכן, כל פעם שאתקל במודעה חדשה או משהו חדש שאני חושב שהוא מתאים אז אני אוסיף. אם אתם, הקוראים הנאמנים נתקלתם במודעה שלדעתכם רלוונטית אז אתם יכולים לשלוח לי לדוא"ל zeatub@gmail.com

הליכוד ישראל ביתנו

מודעה אחת של הליכוד מציגה את נתניהו על רקע הכותל המערבי (יכול להיות גם כל חומה אחרת מסביב לעיר העתיקה בירושלים). ומשהו חדש, הקמפיין השלילי של הליכוד וישראל ביתנו, מראה ממי הם מ-פ-ח-ד-י-ם

*מסתבר שבקמפיין הליכוד -ישראל ביתנו, מנסים לחסוך בכסף, ובמקום לשלם לצלם ישראלי שיצלם תצלום של צעירים מחזיקים מכשירים סלולריים מיושנים, הם מעדיפים לקנות מאיזה אימג' בנק תצלום  (פברואר 2009, זהירות PDFׂ)

**עוד דוגמא לחיסכון בבקמפיין הליכוד-ישראל ביתנו, הפעם בתצלום הילדים בכיתה, הם שוב משתמשים באימג' בנק, לא הצלחתי לאתר את מקורו, אבל הוא בטוח לא בישראל, תראו במקור, התלמידים נמציאים בשיעור math, ולא בשיעור מתמטיקה (זה הוא אינו PDF)

העבודה

פה יש משהו אחר לגמרי, שיחת טלפון מוקלטת. תשאלו אותי זה הכי פאטתי בעולם. הטלפון צלצל, מספר לא מוכר 0722239440, ומצידה השני של השפורפרת, הודעה מוקלטת משלי יחימוביץ'. מבחינת שלי יש רק שתי אופציות, או שהעונה לשיחה התמים הוא מצביע שלי או שהוא מתלבט.  ואם הוא מתלבט אם הוא בכלל מתלבט, הוא יכול ללחוץ 9 ולהמשיך להאזין לקולה הערב של שלי ולהמשיך להתלבט. להאזנה, לחץ/י על העיגול הכתום עם המשולש במרכזו פה מתחת.

 

שלי מבטיחה, שעה וחצי לפני סגירת הקלפיות שעוד שלושה מנדטים ומחליפים את השלטון בשיחת טלפון

הבית היהודי

לבית היהודי יש שני סטארים, מצד אחד נפתלי בנט הלוחם ללא חת, קצין סיירת מטכ"ל גבר דתי ומצד שני איילת שקד, שכולם בתקשורת אז אם כך גם אני חייבים לציין שהיא אישה, חילונית, מצפון תל אביב. הם יפים, הם צעירים הם דם חדש והם קיצוניים, אבל דעתי לא קשורה.

יש עתיד

יאיר, הוא המוצר היחידי של המפלגה הזאת, אני חושב שאם מישהו יעשה סקר וישאל בציבור, איך קוראים למפלגה של יאיר לפיד, אנשים יגידו "יאיר". והאם ישנו חשש במפלגת "יאיר" שבעקבות מצב הכלכלי, אנשי מעמד הביניים יתחילו לפוצץ אוטובוסים? כי גם להם כבר לא יהיה מה להפסיד?

שימו לב: גם במפלגת יאיר משתמשים בפוטושופ, הקו האדום הדק והמרושל למטה לעומת הקו האדום המעובה למעלה

נטול פוטושופ

נטול פוטושופ

התנועה

ציפי לבני לא מציעה הרבה במודעה שלה, כמו לכל אורך הקמפיין, אפילו אתר אינטרנט אין לה, רק דף או דפי פייסבוק.

גם ציפי לבני מתקשרת אלי אבל היא עשתה אחרת, התקשרה מחסום.

עם שלם

בחירה של אמיצים? למה ? אין לך ערבויות או משהו? (צילום מסך סלולרי)

בחירה של אמיצים? למה ? אין לך ערבויות או משהו? (צילום מסך סלולרי)

ש"ס

ש"ס פונה לאלה שאין להם אבל שיש להם פייסבוק וסמארטפון

ש"ס פונה לאלה שאין להם אבל שיש להם פייסבוק וסמארטפון

מפלגת כח להשפיע (אמנון יצחק)

מפלגתו של הרב אמנון יצחק מטרידה ב- SMS

מפלגתו של הרב אמנון יצחק מטרידה ב- SMS

ובתואר הביזאר, זה SMS שאני ועוד רבים קבלו. הסקר העלום:

הסקר העלום (צילום מסך סלולרי)

הסקר העלום (צילום מסך סלולרי)

עדכון: (12.01.13)  תשעה ימים לבחירות, קיבלת SMS מ"הסקר המרכזי", הפעם לא צריך לענות במסרון חוזר.

הסקר המרכזי: למי תצביעו?

הסקר המרכזי: למי תצביעו?

עדכון (17.1.13): אני מרגיש שקבלתי את ה SMS הזה מנחמיה שטרסלר

ושלא יעבדו עליכם

ושלא יעבדו עליכם

רוצים לקבל עדכונים כשיש פוסט חדש? עכשיו אפשר גם: לעשות לייק בפייסבוק, לעקוב בטוויטר או לעשות מה שעושים בטאמבלר, מודה עוד לא הבנתי וחדש חדש חדש, גוגל +

מחשבה אחת על “פוסט בחירות 2013- המועמדים שמטרידים את מנוחתי

  1. הערה לגבי קניית התמונות – אני חושב שזה צעד נכון משום שהרבה אנשים היום טוענים שהם נרדפים במקום עבודתם בשל דעתם הפוליטית- וזו דרך להמנע מזה שלא פוגעת באף אחד ומעבירה נקודה. אל תשכח שבנוסף יש להם קמפיין שמאפשר לציבור להוסיף את תמונתם לבאנר פוליטי – ועובדה שזה קמפיין מצליח. סתם נקודה למחשבה בעניין הזה. הפעם הם כנראה עשו בשכל

להשאיר תגובה

