Home

גם לי קוראים איה, אני בת 16 יש לי ברזלים על השיניים ומשקפים שחורים עבים, זה אופנתי. כבר כמה שבועות אני מחכה ש"כל החתיכים אצלי" יגיעו לירושלים, ההורים שלי לא הרשו לי ליסוע להופעה בבארבי, אמרו משהו על אריתראים וסודנים בדרום תל אביב, לא ממש הקשבתי, אני אף פעם לא ממש מקשיבה,  אוף הם כאלה אהה. טוב לא משנה, אז כל החתיכים אצלי מגיעים  לירושלים איזה כיף, אני הולכת. כל הכיתה הולכת לבלקן ביט בוקס אבל אני, אני הולכת לחתיכים, למה? ככה וגם לי קוראים איה ואני בת 16.

יש לי כרטיס, הוא כתום, שילמתי עליו 50 שקלים, אני לא חיילת/ סטודנטית/ בעלת כרטיס ירושלמי, אני איה בת 16 ואיות בנות 16 משלמות מחיר מלא. כשהגעתי, שמעתי את הלהקה כבר מנגנת, מה?! הם כבר התחילו?! מה אני מאחרת? פאק ! פאק! פאק! אוף למה אני כזאת דפוקה, אז אמרה הבחורה בכניסה שהם רק עושים באלנס, והמאבטח סגר את הדלת.  נרגעתי, אני לא מפסידה את ההופעה, אסור לי יש לי את שני הדיסקים אני יודעת את כל המילים בעל פה, אני לא מפספסת, אני פשוט לא!

אז אמרה הבחורה בכניסה שהם רק עושים באלנס

אז אמרה הבחורה בכניסה שהם רק עושים באלנס. צילום בראון מרונסקי

באתי לבד, כל החברות שלי הלכו לבלקן ביט בוקס. מחוץ לאולם של צוללת צהובה, יש מסך שעליו הוקרן צילום של הבמה, אחד המבוגרים אמר שזה מצחיק וזה כמו בישיבה במועצת העיר תל אביב כשלא נתנו לכולם להכנס ואז היו כאלה שהיו צריכים לצפות בישיבה מבחוץ. מה? למה שלא יתנו לאנשים להיכנס? מה , יבואו כל כך הרבה? ברור שיבואו הרבה. מיהרתי להיכנס, לתפוס מקום, אני לא מפספסת כלום, מרחק קצר מהבמה שאני אראה את איה ואיה תראה אותי.

ההופעה מתחילה, החתיכים עלו על הבמה, כזאת התרגשות, כל כך מתרגשת אני אפילו לא זוכרת מה היה השיר הראשון, ואוו, היא ממש קטנה, היא עולה על קצות האצבעות כדי להגיע למיקרופון, ואוו, וואוו ואווו, איזה יופי, אני כל כך נהנית. שיר ועוד שיר ועוד שיר ואני יודעת את כל המילים, איזו הופעה!!!

 אני עפה, אני שרה עם איה, איה שרה איתי, "אני רוצה למות" , החתיכים מנגנים לי,  אני שרה עם החתיכים. יש חיבור, אני מחוברת, איה שרה אלי, איה שרה עלי, אני ילדה קטנה ומכוערת. אני מחר הולכת להקים להקה, אני ושלושה בנים, אבל מי ירצה להיות איתי בלהקה, אני ילדה קטנה ומכוערת  שבקושי יודעת נגן על חלילית פלסטיק חומה בקייס בצבע חרדל ואף אחד כבר לא אוהב רוק, כולן אוהבות ג'סטין ביבר, כולם אוהבים מזרחי, גם הקהל פה, כאילו יותר זורם על פולניה,  יאללה כפיים, יאללה בלאגן.

יאללה כפיים, יאללה בלאגן

יאללה כפיים, יאללה בלאגן. צילום בראון מרונסקי

אלון עדר עולה לבמה, וואוו הוא גבוה, מה זה הסנדלים האלה? אפילו אבא שלי כבר לא הולך עם כאלה. הם עושים שיר, ואז את הסינגל, ככה איה אמרה, את הסינגל "כל הסיבות", אני יוצאת לשירותים, בחוץ  המסך עם המקרן שמקרין את ההופעה אבל אין סיבה, לא באו כל כך הרבה אנשים, וחבל כי זו ממש הופעה מעולה, אני בטוחה שכל אלה שהלכו לבלקן ביט בוקס מה זה מרגישים פראיירים עכשיו ואוכלים את עצמם שהם מפספסים הופעה קטלנית והחתיכים קוטלים.

אני לא מזהה את השיר, זה משהו באנגלית, חזק, איה לא שרה, זה של החתיכים, המבוגרים ממש מתחברים  לשיר הזה, יש אחד בצד השני של הבמה,עם זקן,  שייודע את כל המילים, גם חברה שלו יודעת את כל המלים, הם ממש מתחברים לזה, כאילו זה ממש משפיע עליהם, יותר מאוחר גיליתי שזה היה smells like teen spirit, אני בכלל מעדיפה foo fighters.

נגמרה ההופעה, אני כבר לא רק איה בת 16, אני עכשיו איה בת 16 שהייתה בהופעה של  החתיכים, ועפה על עצמה והולכת להקים להקה ושיזדיין העולם, דאם הייתה הופעה מעולה. מה? מה? מה? הם עולים שוב!!! איזה יופי אהההההההההה.

יש קהל אלוהים יש קהל, ואיה מסתתרת לי בין הקהל

יש קהל אלוהים יש קהל, ואיה מסתתרת לי בין הקהל. צילום בראון מרונסקי

איה יורדת לקהל, אבל מבחינתי אין קהל, זה רק אני ואיה, אני ואיה שרות את כל המילים על אותו רצפה, היא מחפשת משהו, היא מחפשת מישהו, לא אותי, יש קהל אלוהים יש קהל, ואיה מסתתרת לי בין הקהל. היא התחילה לשיר עם בחורה בחולצה ירוקה, היא קצת ברוטלית ההיא עם החולצה הירוקה, ממש רוצחת שירים מקצועית, למה היא לא שרה איתי? מה היא לא ראתה שאני יודעת את כל המילים, אוף אוף אוף אוף זאת אני, אני עם חוסר הביטחון, אני כזאת אפסית,  אני צריכה ללכת קדימה ולתפוס את המיקרופון, לתפוס את העולם, לתפוס ת'חיים ולצרוח, כמו איה. נימי ירד גם לקהל, יש משהו שמה, מה קרה, מה הוא מחפש? נפל לו המפרט של הבאס, אני חייבת להשיג את המפרט ולהחזיר לו, מישהי אחרת מצאה, מישהי אחרת החזירה. טוב אני אשאר פה בפינה שלי קרוב לבמה במרחק קצר שאני אראה את איה ואיה תראה אותי.

אני אתקשר לאבא שיבוא לקחת אותי,  מחר אני מקימה להקה, "ילדה קטנה ומכוערת".

רוצים לקבל עידכונים כשיש פוסט חדש? תעשו לייק לדף של הבלוג בפייסבוק

כתיבת תגובה

